Bestelbevestigingsmail aanzetten

Vanaf heden ontvang je geen standaard bestelbevestigingsmail meer.

Mocht je deze toch willen blijven ontvangen, dan kun je deze zelf weer aanzetten. We leggen je hieronder graag uit hoe dat werkt.

Dit werkt alleen als je beheerder bent van het account. Ben je geen beheerder? Vraag dan jouw leidinggevende om hulp. 

Wat je kunt doen:

  • Klik op het poppetje naast jouw naam en ga naar  'Mijn account'
  • Ga links in het menu naar 'Organisatiegegevens'
  • Kies bij het kopje 'Bestelbevestiging' voor 'Ja'
  • Vul het e-mailadres in waarop je de definitieve bestelbevestiging wilt ontvangen.
  • Klik op 'Opslaan'

Let op: Je mag zelf kiezen welk e-mailadres de bevestiging ontvangt: Dit kan bijvoorbeeld ook het adres zijn van jouw leidinggevende, financiele medewerker of administratie.

Lukt dit niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

KLANTENTEAM CARE

073-6314411
klantenservicecare@vanhoeckel.nl