Bespaar tijd en geld met digitale HACCP-registratie

Gebruik jij nog papieren HACCP-lijsten? Stap over op digitale HACCP-registratie en registreer voortaan sneller, makkelijker én beter.

Doe jij je HACCP-registratie nog met pen en papier?

Dan loop je hier vast regelmatig tegenaan:

  • Het neemt veel tijd in beslag en je mist overzicht: is alles nu juist ingevuld?
  • Lijsten worden nat, vies of raken kwijt
  • Je bent niet goed voorbereid op een onverwachte hygiëne-inspectie

Wil je je HACCP-registratie voortaan sneller en makkelijker doen?

Stap dan over op digitale registratie via RmoniWeb: een handige HACCP-app. Hiermee profiteer je van:

✔ Betere en snellere HACCP-registratie
✔ Al je hygiëne en controle-lijsten in één oogopslag
✔ Intuïtieve gebruiksvriendelijke app (iOS en Android) met personaliseerbare HACCP-lijsten
✔  Minder derving door koppeling met thermometers en sensoren (optioneel)
✔  € 550,- korting voor Van Hoeckel-klanten

Bespaar € 550,- via Van Hoeckel

Voor deze oplossing werkt Van Hoeckel samen met Gullimex. Gullimex is geselecteerd als Sligro Food Group's Keuze. Als Van Hoeckel-klant lift je mee op de inkoopvoordelen die wij krijgen vanuit deze samenwerking: je betaalt geen opstartkosten, wat je € 550,- bespaart.

Dit levert digitale HACCP-registratie je op

Gemak & efficiëntie
Alle documenten en lijsten die je nodig hebt om aan de hygiënecode te voldoen, vind je in één handige app. Daarmee heb je op ieder moment inzicht in de status van de hygiëne in jouw zorginstelling en weet je precies welke taken er nog openstaan. Zo ben je goed voorbereid op een onverwachte inspectie.  

Tijd besparen
Verspil geen tijd meer aan het zoeken van de juiste lijsten, maar registreer alles razendsnel en foutloos in één app. Zo heb je real time overzicht in je processen en vind je gegevens ook makkelijk terug. Wil je nog meer tijd besparen? Koppel de app dan aan thermometers en sensoren voor automatische temperatuurregistratie.

Lijsten op maat koppelen per persoon
In de app staan standaard hygiëne en controle-lijsten, die je volledig kunt aanpassen naar eigen wens. Je kunt de lijsten en taken bovendien koppelen aan individuele medewerkers, die de app tegelijkertijd kunnen gebruiken. Zo zie je altijd direct welke taken er nog openstaan per medewerker.

Minder derving
Je kunt de HACCP-app koppelen aan voedselthermometers en sensoren. Handig, want zo wordt de temperatuur automatisch geregistreerd en zijn je metingen extra nauwkeurig. Bovendien geeft de app een melding als de temperatuur te hoog of te laag wordt. Zo kun je meteen ingrijpen en voorkom je voedselderving.

Wat kost de HACCP-app van Gullimex?

Je betaalt € 26,- per maand per locatie voor het gebruik van de app.   Naast het maandelijkse tarief rekent Gullimex opstartkosten van € 550,-. Maar als Van Hoeckel-klant krijg je deze opstartkosten van ons cadeau en bespaar je dus direct € 550,-. Wil je thermometers en sensoren aan de app koppelen, dan kun je die ook via Van Hoeckel aanschaffen.

Hoe werkt de HACCP-registratie app?

De digitale HACCP-app RmoniWeb  van Gullimex is instapklaar: je kunt binnen een week na aanmelding met de app aan de slag. Er staan verschillende standaard HACCP-lijsten in die je direct kunt gebruiken. Wil je hier aanpassingen in maken? Je kunt de app eenvoudig naar eigen wens inrichten. Ook kun je je medewerkers specifieke rechten en rollen toewijzen, zodat ze alleen de lijsten kunnen gebruiken die bij hun werkgebied horen.

Wil je meer uitleg over het gebruik van de app? Gullimex biedt ook 1-op-1 digitale trainingen aan waarin zij het hele systeem doorlopen en uitleggen hoe de app op maat ingericht kan worden.  Exclusief voor Van Hoeckel-klanten is deze training voor € 250,- te volgen. Meer weten? Laat je gegevens achter.

Veelgestelde vragen

Zorginstellingen moeten HACCP-lijsten invullen om aan de hygiënecode te voldoen. Dit invullen is een tijdrovende klus en het levert veel papierwerk op. De digitale HACCP-app RmoniWeb van Gullimex is dé digitale oplossing om overzicht te houden en om gemakkelijk de HACCP-lijsten in te vullen. Met de app raken lijsten niet meer kwijt en worden fouten voorkomen. Je hebt altijd alle controlelijsten bij de hand en je krijgt een actueel overzicht van uitstaande taken. Je ziet welke taken wel en nog niet zijn uitgevoerd en wie verantwoordelijk is voor welke taak.

HACCP  staat voor Hazard Analysis and Critical Control Points. Zorginstellingen en andere bedrijven die voedsel produceren of verwerken, moeten mogelijke risico’s beschrijven in een voedselveiligheidsplan, oftewel een HACCP-plan.

De inspectie op de HACCP (en overige hygiënerichtlijnen) wordt uitgevoerd door de NVWA. Deze controles vinden op onregelmatige basis plaats en worden nooit aangekondigd.

Een hygiënecode geeft richtlijnen voor hoe bedrijven voedselveiligheid en hygiëne bewaken. Het is de praktische vertaling van een HACCP-plan. Door hiermee te werken geef je aan dat je er alles aan doet om je gasten veilig voedsel te serveren.

Voor zorginstellingen tot tien locaties geldt een tarief van € 26,- per maand, per vestiging. Zorginstellingen met meer dan tien locaties kunnen een offerte op maat aanvragen. De opstartkosten zijn normaal €550,-, maar deze vervallen voor Van Hoeckel-klanten dankzij het inkoopvoordeel van Van Hoeckel.

Je krijgt de RmoniWeb app aangeleverd met verschillende standaard controlelijsten die voldoen aan de HACCP-richtlijnen. Het is daarnaast mogelijk om eenvoudig zelf aanpassingen te doen en zo het platform volledig naar eigen wens in te richten.  

De RmoniWeb app kan worden gekoppeld aan verschillende voedselthermometers en sensoren. Hiermee ontvang je als gebruiker een melding wanneer voedsel onder of boven een bepaalde temperatuur uitkomt en bespaar je op voedselderving.

Haal het maximale uit je mensen en middelen

Van Hoeckel wil jou als zorgprofessional onbezorgd en slim laten werken. Dat doen we door oplossingen aan te bieden voor uitdagingen waar veel zorginstellingen tegenaan lopen.