Manage alles voor je personeel in één app

Ben jij binnen je zorginstelling heel druk met het ruilen van diensten, nieuwe roosters maken en zorgen dat alle toeslagen goed verwerkt worden? En zoek je een efficiëntere oplossing om alle gewerkte uren, verlofaanvragen, contracten en toeslagen goed bij te houden? Met de Shiftbase-app centraliseer je je personeelsmanagement en regel je je de administratie, planning en personeelskosten eenvoudig en centraal op één plek.   

Te veel tijd kwijt aan je personeelsmanagement?

Personeelsmanagement kost vaak veel tijd. Van personeelsplanning tot urenregistratie, het bijhouden van verlofuren en de koppeling naar je payrollpakket: er is veel om bij te houden en om te regelen. Moet je dit allemaal handmatig doen? Of in meerdere losse systemen die niet logisch met elkaar zijn verbonden?

Dat is zonde van je kostbare tijd en bovendien foutgevoelig.

Krijg grip op administratie, planning en kosten


Door alles wat met je personeel te maken heeft in één digitaal systeem te beheren, bespaar je veel tijd en kosten én voorkom je fouten. De app Shiftbase biedt:  

✔ Makkelijk roosters maken, aanpassen en delen via een handige mobiele app
✔ Urenregistratie, verlofdagen, planning én salarisadministratie op één plek
✔ Realtime inzicht in personeelsbezetting en actuele loonkosten
✔ Maandelijks opzegbaar en betalen per medewerker
✔ Inkoopvoordeel via Van Hoeckel: 15% korting op je maandfacturen, gratis overstapservice én 30 dagen gratis proefperiode

Extra voordelig via Van Hoeckel

Voor deze oplossing werkt Van Hoeckel samen met Shitftbase. Shiftbase is geselecteerd als Sligro Food Group’s Keuze. Ga je via Van Hoeckel aan de slag met de personeelsmanagement-app van Shiftbase, dan krijg je 15% korting én 30 dagen gratis proefperiode.

Meer voordelen van de personeelsmanagement-app van Shiftbase

Strategische personeelsplanning
Maak eenvoudig dienstroosters in de app, zodat je team altijd de meest actuele planning. Tijdens het inplannen heb je inzicht in de beschikbaarheid van medewerkers, de verwachte zorgvraag en de actuele loonkosten.

Verlof-, verzuim- en urenregistratie
Medewerkers vragen zelf verlof aan via de app, je hoeft het alleen maar goed te keuren. Ook registreer je makkelijk gewerkte uren, plus- en minuren en verzuim. Koppel de app met je salarisadministratie voor een naadloze verwerking van de lonen.

Handig communicatiemiddel
Communiceer via de app makkelijk met je hele team: stuur nieuwsberichten en push-meldingen bij nieuwe roosters, menu’s of andere belangrijke informatie.

Wat kost personeelsmanagement via Shiftbase?

Bij Shiftbase kies je voor een pakket op basis van het aantal medewerkers en wat je met de app wil bereiken. Kies je voor de premium licentie dan betaal je normaal € 4,25 per medewerker, maar ben je Van Hoeckel-klant dan ontvang je meerdere voordelen*:

15% doorlopende korting op je maandfactuur
30 dagen gratis proefperiode zonder verplichten
Gratis inrichting van het systeem
Optioneel: koppeling met HR-tool en payrollpakket
Gratis overstapservice vanaf je oude planningstool

*deze voordelen gelden alleen als je de premium licentie afneemt. Je betaalt alleen voor medewerkers die ingeroosterd staan. Is een medewerker bijvoorbeeld met vakantie en niet ingeroosterd, dan betaal je die periode niet.

Hoe werkt personeelsmanagement via Shiftbase?

De personeelsmanagement-app van Shiftbase is een gebruiksvriendelijke online tool, speciaal ontworpen om dienstroosters te maken en uren, verlof en verzuim bij te houden. Beheer teams en afdelingen, nodig medewerkers uit om open diensten in te vullen en detecteer tijdigconflicten in je planning.  

Shiftbase richt de app in op basis van de behoeften van jouw organisatie en zorgt voor een naadloze integratie met je bestaande software-oplossingen. Gebruik je op dit moment een andere planningstool? Dan helpt Shiftbase je om binnen één dag alle benodigde gegevens over te zetten, zodat je snel aan de slag kunt.

Over Shiftbase

Shiftbase helpt afdelingsmanagers en HR-managers eenvoudiger plannen, efficiëntie verhogen, makkelijker communiceren en personeelskosten onder controle krijgen én houden. Zo bespaar je kostbare tijd en financiële middelen, terwijl je personeelsmanagement makkelijker maakt. Al ruim 6000 bedrijven en organisaties in Nederland werken met de personeelsmanagementtool van Shiftbase.  

Veelgestelde vragen

Wil je direct aan de slag met personeelsmanagement, dan zorgt Shiftbase voor een op maat ingericht systeem dat precies aansluit bij de behoeften van je zorginstelling. Maak je momenteel gebruik van een andere planningstool? Shiftbase kan je bestaande gegevens binnen één dag overzetten naar de nieuwe app, zodat je zonder vertraging kunt beginnen. Deze overstapservice kost je niks extra.

Als Van Hoeckel-klant kun je de personeelsmanagement-app van Shiftbase 30 dagen gratis uitproberen. Dit geeft je de kans om een volledige looncyclus te doorlopen. Na je aanmelding voor de gratis proefperiode, neemt Shiftbase meestal dezelfde dag nog contact met je op voor verdere uitleg over de functionaliteiten. Je kunt ook eerst een vrijblijvende online demo bekijken om te zien hoe de app jouw personeelsbeheer kan ondersteunen.  

Met de personeelsmanagement-app van Shiftbase plan je medewerkers in op basis van de verwachte werkdruk en beschikbare capaciteit. De app biedt bovendien inzicht in loonkosten en houdt automatisch rekening met toeslagen, zoals onregelmatigheidstoeslagen of weekenddiensten. Ook kun je eenvoudig plus- en minuren monitoren, waardoor je weloverwogen beslissingen kunt maken die bijdragen aan de efficiënte inzet van personeel én kostenbeheersing.

Nee. Shiftbase werkt niet met (langdurige) contracten. Je behoudt de flexibiliteit om je abonnement maandelijks op te zeggen. Bovendien betaal je per medewerker, waardoor je eenvoudig kunt op- of afschalen als de personeelsbehoefte van je instelling verandert.  

Haal het maximale uit je mensen en middelen

Van Hoeckel wil jou als zorgprofessional onbezorgd en slim laten werken. Dat doen we door oplossingen aan te bieden voor uitdagingen waar veel zorginstellingen tegenaan lopen.